Tuesday, January 10, 2012

Curhat tiga generasi


Di sore yang berhujan ini, aku lagi ngumpul sama bapak ibu, nah si ibu tiba-tiba cerita kalo yangti dan yangkung tuh lagi berantem. Teru tadi yangti ngadu (cerita) ke ibu pas masak-masak.
Yangkung tuh marah soalnya yangti waktu selesai berobat di Kariyadi, sekitar jam 2-an, kan di telpon yangkung, bilangnya udah selesai. Yangkung kira bakal sampe rumah jam 4, ternyata belum sampe. Terus yangkung telpon bupuh titik (kakak pertama bapak), ternyata yangti lagi tidur.
Yangkung langsung marah-marah
“mbok ya  ngasih kabar!” omel yangkung.
 “nggih, aku nyuwun ngapura,” yanti minta maaf.
Tapi sampe rumah tuh yangti didiemin, terus pas ibu ngeliat tuh yangkung lagi masak sambel sendirian -.- terus yangkung sama yangti bengak-bengokan.
“YOWES NEK NGONO TAK MENENG WAE!” teriak yangti.
“AKU YO TAK MENENG TO!” bales yangkung.
“Dari jaman dal sampe dul, bapakmu ki mesti gitu,” cerita yangti.
Pernah juga waktu lagi nyari rumahnya mbah Roso, nggak ketemu-ketemu, Yangkung ngomel terus di jalan.
“yawes, aku tak bali,” kata yangti tiba-tiba turun dari mobil. Yangkung kebingungan.
(Jadi inget stand up comedynya raditya dika, yang permainan ‘turunin aku sekarang’)
“sakjane nek bapakmu tak nengke ki bapakmu mesti bingung,” kata yangti.
“Bapakmu wae koyo ngono, opo meneh bojomu, mesti luwih-luwih. Soale bojomu kuwi persis mbe bapakmu! Neng bojomu luwih pinter timbang bapakmu, dadi mesti luwih-luwih,”  lanjut yangti dengan berapi-api.
“Ampun bapak, Ampun Yangkung, la wong pak tik (suaminya bude mar) inggih kados ngonten,” kata Bude Mar menimpali.
”Tanda-tandanipun menawi bapak sampun ngendika, ‘De Teh de!’ utawi ‘De, sarapane,’ kuwi mesti tanda-tanda bapak nembe gencatan senjata kaliyan ibu,” bude Mar buka kartu.
“Hla wong aku juga berobat karo anake hlo yo. Mosok to aku neng pasar wae bapakmu ki cemburu,” omel yanti.
“kowe mesti ketemu mbek bakul bandeng kuwi! Neng pasar ngasi jamjaman!” kata yangti menirukan yangkung.
“Yo jenenge neng pasar ketemune mbek bakul bandeng, bakul daging, bakul beras, yo ngono to!” timpal yangti konyol.
HUAHAHAHAHA. Aduh-aduh ternyata kesimpulannya : semua lelaki itu sama.
“eh neng, awake dewe yo salah, nek di culke ki iso ngasi jam-jaman, cerito ndisik, ngrumpi, lan liyo-liyo,” komentar terakhir yanti. Akhirnya tercipta kesimpulan lain, bahwa wanita juga salah XD haha
this is the 'gatot' picture

P.S. Sebenernya sih ini postingan aku pas liburan. Awalnya aku berniat menerapkan ilmu edittingku buat bikin kartun-kartun gitu yang nantinya akan menjadi gambar disini. Tapi karna saya tak berbakat walhasil gatot deh XD yasudah, sementara kek gini dulu aja. Nanti kalo aku udah ketemu sama suhu aku (a.k.a mas Aris dan mas Den) aku perbaharui lagi ;)

No comments:

Post a Comment